Õppe kogumaht
80 akadeemilist tundi, millest 60 akad t on kontaktõpe ja 20 akad t iseseisev töö.
Sihtgrupp ja õppe alustamise tingimused
Sihtgrupp: täiskasvanud, kelle täiend- ja ümberõpe avardab nende võimalusi tööturul. Samuti e-poe omanikud, firmajuhid, müügispetsialistid- ja juhid, turundusjuhid ja niisama asjahuvilised nende täiend- ja ümberõppe võimaluste avardamiseks
Õppe alustamise tingimused: õppekeel on vene keel, vajalik arvutikasutusoskus ja interneti kasutusoskus.
Eesmärk
Koolituse lõpuks on õppija omandanud praktilised ja tehnilised oskused E-poe planeerimisel, selle loomiseks ning hilisemaks haldamiseks, kasutamiseks ja arendamiseks.
Õpiväljundid
Koolituse lõpuks õppija:
- • teab ja tunneb e-poe loomise põhimõtteid
- • tunneb e-poe paigaldamist ja seadistamist ning on tutvunud e-poe loomisega kaasnevate nõuetega
- • omab süsteemset ülevaadet reklaamiprotsessist, reklaamitegevuse ning reklaamiloome ja – kujunduse põhimõtetest; oskab analüüsida turundussituatsioone; teab tehnikaid oma kodulehe reklaamimiseks ja turustamiseks
- • on omandanud teadmised ja praktilised oskused WEB-lehekülje koostamise põhimõtetest ja olemasolevast tarkvarast
There are no reviews yet.